tirsdag 23. februar 2010

Ute på trening!

Idag fikk jeg årets første treningsøkt, og det var utrolig deilig! Jeg er ikke akkurat kjent for å trene veldig mye men skal prøve å gjøre noe med det nå som jeg har oppdaget den innendørse løpebanen på bislett stadion. Da blir det plutselig både gratis og enkelt å ta en treningsøkt! Nesten så jeg ble motivert til å kjøpe Nike+ greiene til iPod, men får vel se hvor flink jeg er til å følge opp dagens økt først ;) Men på onsdag og torsdag blir det fotball.

Bra andreas!

3 kommentarer:

  1. BRA Andreas :)
    Jeg hadde personlig trener time i går..tror han var redd for å knekke meg. Tommel opp for oss!

    SvarSlett
  2. Hehe de er vel ikke vant til så små jenter der borte i statene ;) Bare pass deg for IHOP, ellers ender du opp som dem! Tror jeg lett hadde gått i den fella :P

    SvarSlett
  3. no IHOP for me...jus pinkberry<3

    SvarSlett